Persoonlijke Ontwikkeling en Omzetverbetering voor zzpers

Virale pitch en corporate storytelling

Doelstelling
Weten hoe je een superconnector kunt worden door gebruik te maken van een Virale pitch, Storytelling en verbindingen leggen.

Inleiding
De hype lijkt over zijn hoogtepunt heen. Netwerken was dé manier geworden om in contact te komen met nieuwe klanten. Als commercieel professional zou acquisitie op de traditionele manier (die ellendige telefoon pakken, of zelfs erger, canvassen langs de deur) voor altijd in de verkoopgeschiedenisboeken verdwijnen. Want wat is er mooier dan gewoon alle zakelijke borrels, netwerkbijeenkomsten en seminars aflopen? Gesprekjes aanknopen met alle aanwezigen, je elevator pitch houden en heel veel visitekaartjes achterlaten.

Na verloop van tijd zouden nieuwe klanten vanzelf gaan bellen, terwijl jij met een bitterbal in de hand op zoek bent naar nieuwe business.
Die netwerkdroom spat voor veel commerciële professionals na enkele maanden uit elkaar. Teleurgesteld door het uitblijven van snel succes, verdwijnen de meeste nieuwe gezichten dan ook weer vlot uit het netwerkcircuit. Netwerken om snel nieuwe business te vinden is een utopie. Er is geen ‘laag hangend fruit’ in het netwerkcircuit. De meest fundamentele fout die met netwerken wordt gemaakt is dat de meeste mensen niet viraal netwerken. Om werkelijk het potentieel van je netwerk te activeren is een virale aanpak nodig. En die bereik je met een virale pitch en corporate story telling. Twee onmisbare ingrediënten in de stap naar het worden van een superconnector.

BijlageGrootte
0812 Virale pitch en corporate storytelling.pdf45.47 KB


Zelf opdrachten doen?

Wil je je inschrijven?

Of bel naar 023 - 547 1995

Wie begeleidt mij?





©2013 Forces To Explore. Alle rechten voorbehouden - Algemene voorwaarden