Persoonlijke Ontwikkeling en Omzetverbetering voor zzpers

Storytelling

Doelstelling
Vertrouwen winnen, overtuigen en daarmee ‘verkopen’ door middel van het vertellen van verhalen.

Inleiding
Na de product- en diensteneconomie staan we aan de vooravond van een nieuwe periode die wordt gekenschetst als de ‘beleveniseconomie’. Nu producten en diensten steeds meer op elkaar zijn gaan lijken winnen de organisaties die een eigen verhaal hebben te vertellen. Dat eigen verhaal is namelijk per definitie echt onderscheidend.
Het overbrengen van dat eigen verhaal kun je doen door middel van ‘Storytelling’. Storytelling is te definiëren als ‘Iemand vertelt iets aan iemand’. In dat ‘iets’ zit een boodschap. Bij voorkeur appelleert die boodschap aan een emotie en is het een spannend en boeiend verhaal. Spannende en boeiende verhalen worden niet vergeten, maar doorverteld. Vertellen is daarmee de meest krachtige manier van overtuigen.
Nu is de kunst om dit ‘bewust-onbewust-bekwaam’ toe te passen.

BijlageGrootte
0807 Storytelling.pdf44.1 KB


Zelf opdrachten doen?

Wil je je inschrijven?

Of bel naar 023 - 547 1995

Wie begeleidt mij?





©2013 Forces To Explore. Alle rechten voorbehouden - Algemene voorwaarden